hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 3, 2009

tangan..


Ok kali nie nk cite pasal tangan.. Nampak tak gambar nie, nie tangan kiri aku.. aku kidal sbenarnye atau lebih glamor ngan pgglan LEFTHANDED..


Byk kan kegunaan tgn sbenarnye.. cube korg bygkan kalo korg xde tgn, susah kan.. tgn la kte gne utk makan, utk tulis, utk wat mcm2 keje la.. yg pastinye tangan memg btol2 membantu kte utk menjalan kn aktiviti sehari-hari.. tp 2 la, name pon manusie, misti ade je bende2 xbaek yg nk dibuat, terutamenye mgnekan tgn.
Antaranye..
Tgn gak la yg dignekn utk meragut, bergaduh, mencuri, memukul n mcm2 lg la bende yg negative.. hurm xtau la pe nk jd kan.. agaknye diorg nie x sedar kot dtg dpd mane tgn diorg tu n pe yg spatutnye dibuat dgn tgn diorg..
Hurm…


still nk cite pasal tgn.. bg kebanyakan org tgn pon nk digayekn.. bermcm2 jenis gelang tgn n jam tgn yg wujud kt dunie nie.. ade yg mahal nk mampos n ade gak yg murah.. yg mahal2 tu kompem ramai dh tau kn.. rolex, emas, intan berlian sume 2.. n kalo nk tau tali yg aku pakai kt tgn aku 2 cume RM2 jek.. ade yg ckp cm tangkal la, itu la, ini la.. tp lantak ar, aku ske, simple jek..


Yg agak best nye cite pasal tgn nie, aku tgk ade segelintir yg kalo pkai gelang kt tgn , fulamak.. mcm kedai emas bergerak.. tp bile bab2 menghulurkan tgn, ringan kn beban org laen, bantu-membantu jauh skali..yg lg bestnye, org2 yg pkai gelang kt tangan smpi ke lengan nie, yg pkai jam mhl2 nie diorg x sedar bahawasenye risiko diorg jd kodong adalah tggi.. penah jd, perompak2 yg malas nk ugut2 mgsa diorg nie amek jln mudah, potong jek trus tangan mgsa..

Kpd yg membce, jge la tgn anda,gne elok2. Aku nk stop.. jari n tangan aku dh lenguh..

No comments:

Post a Comment