hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 11, 2009

chicken...!!!


pd tarikh 11 feb 2009, dgn rasmi nye aku disahkan menghidapi chicken pox atau juge dikenali sbg cacar air.. pengesahan dibuat oleh DR. Mohd Ali Bin Talib yg bertugas di unit kesihatan uitm johor, juge lbey dikenali sbg Penawar..

pd peringkat permulaan aku dpt mc 3hari.. kalau x ok gak pastu, ari isnin, 16feb aku kne gi penawar lg skali utk smbg mc.. bende nie agak gatal, n sakit gak la.. tp yg paling xbest, rimas!!!

starting kt badan, tangan, pastu kt peha, kaki then br naik kt kpale.. n skrg nie dh ade kt muke..
dugaan utk aku.. xpe2 aku tau aku kuat utk harungi sume nie..

kompem2 la bende nie pening kn kpale.. tmbh memberatkn kpale otak, aku sakit time2 penting.. test berderet- deret, assgnment, presentation.. hurm, xbley nk watpe la.. trime jek dgn sabar n tenang..

kpd rakan2, doakan aku cepat baik.. aku xnk tertinggal test..

3 comments:

  1. ye..sy doakn awk cpt bek..xmo cdey2 ea..cian die..

    ReplyDelete
  2. aku pon doakn yg tbaik tok ko k....tp ayt ko 2 agk pasrahla sdih aku heheheh....aku tau ko risau sbb nnt cacatkn muke ko kn tp xpe ko ttp cute hahaha...take care mkn 2 kne pntag jgk tau...

    ReplyDelete
  3. aku cube nak larikan dii dr ko sejak dgr berita ni, namun diri ini telah lari terlebey dahulu.. hik3.. semoge cpt semboh

    ReplyDelete