hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 3, 2009

hargaaaii lah..


Nie anak patung ke 2 yg aku dpt dpd pmpn.. kalo nk tgk ank patung yg 1st aku dpt, ade kt fs.. comel, g la amek, wat wallpaper nset korg.. hehe.. juz joking..
comel gile binatang nie, klaka cm orang yg bg ank patung nie kt aku.. name die kuma-kuma, sbenarnye orang tersayang bg..die beli 2 ekor, die bg aku 1.. kalo x xde mknenya aku nk b’kongsi cite kuma-kuma kt sini.. hehe.. bkn nk menunjuk, tp nk cite.. spatut nyer aku yg bg pmpn ank patung tp kali nie terbalik la plak.. xpe la, yg penting die bg ngan ikhlas n aku terime dgn baek n senyum lebar ke telinge.. hehe..
tak ksah la anak patung ke ape ke, diberi oleh yg tersyg mahupon membe biase2, yg penting kte hargai lah pe yg orang bg kt kte.. terime dgn ati yg ikhlas n jge baek2.. xkire la brg 2 mahal atau murah..

No comments:

Post a Comment