hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 3, 2009

simple jek kan..


I’m back.. nk cite sket.. gambar shampoo kt sblah tu shampoo aku.. bkn shampoo adik aku, atau anak aku.. anak?? Hehe..

Selain berus gigi, sabun, 2 jek yg aku gne.. baby Johnson shampoo.. aku dh xgne lg dh, facial loam, facial scrup.. dulu gne tp rase cm biase jek.. cm gini gak muke aku.. xde jerawat, xde pape.. syukur la jgk.. xyah susah2 nk maintenance muke.. hehe..

Simple jek kan.. sje nak bercerite kt cni.. idup aku memeng agak ringkas terutamenye dlm pengurusan diri.. aku cume akan menggunakan deodorant lps mandi, sikat rmbt pon mls.. sikat cmne pon cmtu gak rmbt aku.. hurm.. teringin gak stylo2, sbenarnye tp leceh, mls..

Minyak wangi?? No.. minyak rambut?? No.. bedak?? No… xtau la knape aku xske ngan bende2 2.. bkn masalah duit, tp ntah la.. rimas semcm jek ngan bende2 tu semua.. bkn tak penah cbe, penah cube dulu..
Bg sesetgh orang appearance memg penting terutama dr segi grooming and wangi-wangian.. aku pon amek brt gak tp its juz enough with deodorant.. bkn nye busuk pon.. kalo xpkai deodorant pon still wangi ma.. haha.. lelaki, xde hal sgt la..
Aku pnah bce 1 artikel dulu, bahawasenye, bau bdn lelaki yg natural mampu menenangkan seseorg pmpn.. hah, cmne 2?? Nk wat pe wangi2 kn.. natural sudah.. ehe..
Bkn nk kondem org yg gne byk brg utk penampilan diorg, sje cite2.. bgs la, ade cara masing2.. br lah indah sket kehidupan kte.. variasi. gi kt membe kt sne, bau minyk wangi strawberi, pegi membe kt cni bau minyk wangi ala2 coklat.. pegi jmpe membe kt sinun, bau bdn cm kambing.. kt sne membe rmbt terpacak, kt cni, membe rmbt smart, kt tmpt lain plak rmbt ala2 guni bawang..
Best, mcm2 jenismembe ade yg berlainan penampilan..

Pape pon la kan, aku ske cara aku skrg,, simple ma.. its enough.. tp xtau la akn dtg cmne, mgkn permintaan dr si ‘dia’ akn wat aku berubah sket.. who knows.. kuang, kuang, kuang..

No comments:

Post a Comment