hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 3, 2009

cuti midterm...

hai, hai, hai.. kali nie aku nk cite pasal cuti midterm yg baru2 nie.. dpd 24hb jan smpi 1 feb, agak menarik gak.. byk la jkg bende yg aku dpt wat sepjg cuti ari tu..

antaranye, mase blik jb dr segamat, mcm biase aku naek bus.. tp ade sikit kelainan, blik ngan buah ati.. hahaha, seronok nye.. insyaallah kalo ade mase aku cite pasal aku ngan dia lg detail.. start jek cuti igt kn nk relax tp ari sbtu tu ade quiz la plak, online.. 1st time wat kuiz online.. agak susah tp lega gak sbb aku dpt melalui nye ngan tenang.. cewah..

mase cuti tu gak aku dpt kuar ngan famili aku, gi melaka.. seronok.. lyn adik2 aku.. aku ramai adik, ade 4, kecik2 sume.. kte org pegi melaka time mlm, ade pesta tanglung, best woo. dh lame x jln2 ngan famili, al maklum lah, masing2 bz.. akak keje, avah keje, aku stdy.. time2 cuti cmni la dpt lepak sesame..

cuti kali nie gak aku dpt lepak ngan membe2.. gi maen boling, tgk wayang, lepak2, borak, kt danga bay.. aku nie jenis malas nk kuar.. lg ske dok uma baring kt dpn tv.. tp dh slalu sgt membe2 ajak so aku lyn kan la.. nanti ade yg merajok plak kalo aku x pegi.. ckp sombong la, itu la ini la.. mcm aku slalu ckp, idup aku ringkas, xske plan2 kalo nk kuar nagn membe.. spontan jek.. kalo nk kuar. aku kuar jek.. tp slalunye mls la..

yg paling aku xbley lupe mase cuti ari 2, mase kuar ngan membe gi makan seafood.. kt senibong, kwsn permas jaya. dr situ korg bley nmpk singapore , kt kwsn laut.. kalo dtg jb, sggh la, kompem xnyesal.. aku xbley lupe pegi mkn seafood, tp aku xmkn seafood.. hehe.. mase 2 menu yg di order se igt aku, ketam, udang, sotong, ikan ape ntah, kepah, tomyam n sayur kailan.. seafood... sume aku xmkn.. yg aku bley mkn cume sayur kailan n tomyam. tomyam tu pon nasib baek la ade ayam n daging sket.. skrg korg pecaye kan aku simple.. mkn bende2 biase jek..

lastly mase nk blik segamat, geram gak dibuatnye. aku beli tiket bus s.e. super ekspress.. agak lawa la bus tu.. tp mase nk grak tu, aku kne naik bus tambahan, bus sekolah yg kaler kunig tu.. adoi la, tak glamor btol.. tp ok la slmt smpi kt segamat, agak laju gak river tu bwk bus..

2 jek kot nk cite kali nie.. sblm tlupe, assignment byk tp cm biase la, misti x sempat wat time cuti.. nape ek?? hehe..

No comments:

Post a Comment