hi.. welcome to my life.. my story..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 8, 2010


sekuntum mawar merah.. sebuah puisi.. utk gadis pilihan.. ooooooooooo..... di bulan februari.. nyanyian kucing lorong a.k.a. alleycats.. hahaha.. dis is a great song.. jiwang?? no.. everybody hav a feeling and hav a right to show their feeling.. its natural.. hohoho.. kali nie aku akan try tulis sebyk mgkin cerite utk bacaan sesape yg open blog aku.. bkn ape, cume bg aku ni ruang yg terbaek utk aku bercerite ttg bnde yg jd hari demi hari..

maybe ade yg bley dijadikan teladan, ade gak yg kite bley ktawe bersame, ade gak cite sedey.. pokok nya, blog saya ini akan jd blog universal yg memuat kan semua jenis cerita kok.. hahaha.. tgk, bhsa aku pon universal..

utk kali nie.. tema cm gmbr n lagu kat ats tu.. aku dikeciwa kan.. bagai mana sampah terbuang.. begitu lah penderitaan ku.. sdey kot.. aku dh btol2 ptos ngn die.. my fren, my besfren, my gf.. syg cmne pon tp kalo dh tkdir x berpihak kat aku, nk wat cmne lg.. besor sgt ke pgkat aku nk melawan takdir..?? xpon, juz manusie biase jek..

but, there a lot of moment to be remembered.. her smile, her laugh.. its make me feel so happy to see she react like a kid when she got a flower from me.. she smile, she laugh, excited n looked so happy.. i juz want to share n remember da best thing dat we share together.. she got her first ring n first flower from me.. there no other boy give her thing like dis.. im proud..

walaupon aku pendek dpd die, die xpnah tunjuk yg die xselesa n malu bile jln ngn aku.. she still wanna hold my hand, she still called me "syg" kat mane2 pon, termasuk kat public.. die cool jek bile org ckp kteorg xspadan la, cm adik n akak la.. die bg aku "kuma2", cincin, n mcm2 lg yg aku xpnah imagine pon.. she really nice gurl sbenornyer...... but...

but..... nobody perfect.. aku pon slh jgk.. dier pon.. mmg kteorg terpakse akui, kteorg xserasi kot.. 2 jek aku bley ckp why akhirnye kteorg ptos.. she left me.. heart break.. adei.. the best moment that we been through together, now, sumtimes i dun want to remember although its a sweet moment..

now, kembali single.. am i ready to move on..?? juz wait n see.. if ade pmpn yg aku mnt n ske pon, dh xde konpiden la.. need time to refresh.. so skrg, its time to enjoy.. to "u", be happy ok..


1 comment:

  1. Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

    Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

    Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…
    Mei Tiao Da Jie Xiao Xiang
    Mei Ge Ren Di Zhui Li
    Jian Mian Di Yi Ju Hua
    Jiu Shi Gong Xi Gong Xi
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

    Di tiap jalan dan lorong
    Dari mulut setiap insan
    Ayat pertama tika bersua
    Adalah tahniah, tahniah
    Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
    Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

    Dong Tian Yi Dao Jin Tou
    Zhe Shi Hao De Xiao Xi
    Nuan Nuan De Chuan Fung
    Jiu Yao Chue Xin Da Di
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

    Musim Salju kini berakhir
    Sudah pasti khabar gembira
    Angin panas musim bunga
    Akan menghidupkan dunia kita
    Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
    Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

    Hao Hao Bing Xue Rong Jie
    Yan Kan Mei Hua Tu Rui
    Man Man Chang Ye Guo Chu
    Ping Dao Yi Sheng Ji Ti
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

    Salji dingin kini menghilang
    Bunga-bunga kian berputik
    Malam yang panjang kini berakhir
    Kokokan ayam kedengaran sana-sini
    Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
    Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

    Jin Guo Duo Shao Kun Nan
    Jin Li Duo Shao Mo Lian
    Duo Shao Xin Er Pan Wang
    Pan Wang Chun Tian Di Xiao Xi
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni Ya
    Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni

    Setelah mengharungi kesusahan
    Dengan penuh ketabahan
    Kita semua mengharapkan
    Keberkatan musim bunga
    Tahniah,Tahniah,Tahniah Buatmu,Ya
    Tahniah, Tahniah, Tahniah Buatmu

    Salam ziarah salam kunjungan persahabatan dari
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/

    ReplyDelete